verwarrend
"Ik ging voor de chocolat kleur voor mijn Iphone 17 pro. Helaas steeds uitverkocht, dan was ie er weer en wilde ik bestellen weer uitverkocht. Daarna 2e keuze. De beige. Helaas ook uitverkocht. Toen maar 3e keuze de oranje. Besteld en ontvangen, helemaal goed. Een paar dagen later krijg je bij de oranje bestelling gratis een korte oranje kralen ketting bij. He, jammer, net besteld. Wel fijn dat jullie reviews vragen en dat je altijd kunt mailen. Wellicht is het fijn om bij uitverkochte produkten een tijdindicatie te geven wanneer het weer op voorraad is. Ik hoop dat jullie iets met mijn review kunnen. Groetjes Maud"

















